- הגדלת מחזורי מכירות והגדלת הרווחיות.
- גיוס לקוחות גדולים יותר ובכלל זאת חברות הייטק וארגונים מוניציפליים.
- יצירת מנגנוני מכירה מגוונים.
בוצע אבחון עסקי מקיף שכלל בירור לגבי חובות לספקים ולבנקים, תזרימי מזומנים, איתור נקודות חוזקה וחולשות.
הוגדר חזור עסקי, הוגדרו מטרות ויעדים מדידים שנתיים וחודשיים מתוך מטרה לגידול מתמיד של מחזורי המכירות.
הונהגו שיטות עבודה יעילות לניהול היצור ותהליכי העבודה.
נבנו מנגנוני מכירה ובכלל זאת מערכת תאום פגישות (הכוללת גיוס עובדת והכשרתה), מערכת אינטרנטית, שת"פ ים.
בוצע ניהול מכירות מיטבי הכולל בקרה, המעה לפעולה, אימון עסקי לאנשי המכירות.